Neden Türk gayler garip?

10:40 / Posted by Gay Vixen /


Dün gece ölebilirdim ama konumuz bu değil. Tüm normal gayler nereye gitti? Egolarıyla sorunu olmayan falan? Biraz yakışıklılara ya da lower class olmayan birine ulaşmak neden bu kadar zor? Neden Avrupa'da gay olan yakışıklılarla yatmak bu kadar kolayken Türkiye'deki gay yakışıklılar neden kafadan sakat? Neden bişeyleri etiketleyip sonra da o şeylerden nefret etmeye bu kadar meraklılar? İkiye ayrılıyor gibiler ulaşmak istemeyeceğiniz en alttakiler ve ulaşılması imkansız en üsttekiler. Arası yok gibi. Bilmiyorum yurtdışında da öyle çok mutlu değildim ama ciddi ciddi geri dönmeyi düşünüyorum en azından gaylerin daha kaprissiz ve 'sen'cil olduğu eski ülkeme.

Labels: , , ,

6 comments:

Anonymous on 21 January 2010 at 12:17

Ben buna patlak balon sendromu diyorum.
Çünkü zaman zaman bu ulaşılmaz kişilerinde ulaşamadıkları erkekler oldu. Bu erkeklerde şu anda ulaşamadığını düşündüğün erkeklere öyle ızdıraplar çektirdiler ki onlarda hayatlarının devamını kendilerine örnek aldıkları erkekler gibi geçirmeye karar verdiler. Bu başlı başına kendi sorunları değil, örnek aldıklarının payı da çok büyük.
Kişisel tecrübelerimden yola çıkarak söylüyorum bunu, onları ulaşılmaz yapan yine biz "diğerleri", yani sevmeye, sevilmeye veya en basitinden arkadaş olmayı isteyenleriz. Onların ego balonlarını şişirmelerinde bizlerin katkıları da çok büyük. Onları tanıdıktan sonra "sen şöylesin, böylesin" diyerek kendilerinden daha fazla uzaklaşmalarını sağlıyoruz ve sonuçta aslında patlak olan egolarına bir havada biz basmış oluyoruz :)

Anonymous on 21 January 2010 at 13:24

Nedeni gayet basit aslında; bulundukları paranoyak gizlenme psikolojisine, aşağılık komplekside eklenince gayet Türkvari bir gay modeli ortaya çıkıyor. Bunları atlatamayanlar senin dediğin gibi "lower class" oluyor. Atlatanlarda ulaşılmaz.

Comment by obez ve şişman bir sevgi on 21 January 2010 at 17:48

kapris & kendini beğenmişlik iyidir. ulaşılamayanları da seçme sen. başka gay mi yok. dengin vardır türkiye'de. sanırım tekil ilişkilerden yanasın. yoksa grup sekste birinden alamadığını diğerinden alabilirsin. ben bilmem tabi ;) yurda dönmen hata zaten. ah o yurt dışı barları. gidemedim. gidersem de dönmem. grup aşkı, barlar, marihuanaaaa ve rastgele ilişki peşinde koşan sapık tipler. bunlar cennet nimetleridir

Comment by Gay Vixen on 21 January 2010 at 18:24

mehmet akif, neyi seçeceğim konusunda fikirlerin çok gereksiz. Sorun dengimin altında olanların bile kaprisli ve kendini beğenmiş olması ayrıca biseksüel erkek arkadaşım da hayatın boyunca görüp görebileceğin en yakışıklı erkek yoksa bütün bu kız arkadaş zırvalarına katlanmazdım. Sana grup sekslerinde mutluluklar.

Her neyse.
Katran karası ben aslında onu orda gerçek anlamında kullandım yani gerçekten maddi durumu düşük olup "ghetto"larda yaşayanlar. Onlara ulaşmak çok kolay hatta biraz yapışkanlar.

Coach, onları tanıdıktan sonra "sen şöylesin sen böylesin" mi diyoruz? Nasıl yani?

Comment by Nevaeh Bisexuelle on 24 January 2010 at 12:38

Seni cok seviyorum vixen sadece soylemek istedim

Comment by Gay Vixen on 24 January 2010 at 18:48

Biliyorum Neveah, ben de.

Post a Comment