Heteroseksüelden Gaye

08:29 / Posted by Gay Vixen /


Erkek arkadaşımın ilk erkek arkadaşıyım. Benden önce hep kızlarlaydı ve içindeki gay tarafı benimle keşfettiğini söyler hep.
Peki bir erkeği gay yapmak mümkün mü? Hiç böyle bir şey yapan var mı? Peki straightlere aşık olan gayler napıyor? Aşkları bitene kadar (eğer gerçek aşksa bitmez ama bu da başka bi blogun konusu) acı mı çekiyorlar?
Şu önce alkol ver, sonra dokun sonrası gelir. Bir kere geldikten sonra da tekrar ister olayı ne kadar doğru?
Neden hiçbir yakışıklı straight gayleri sevmez?

Labels: , , ,

4 comments:

Anonymous on 10 March 2010 at 14:29

bir süredir uzaktan takip ediyorum yazdıklarını... bugün yazdıkların, nasıl denir, devam et bu konuya, biseksüeller ve starightler açısından düşün biraz da ve yaz... (emir kipi değil yanlış anlaşılmasın)
''hepimiz biseksüeliz sadece bazılarımız farkında değil'' buna artık gerçekten inanıyorum. Karşına birisi çıkıyor ve bir bakmışsın içine gelmiş oturmuş, artık hayatında... Bence erkek arkadaşının işi daha zor, anlıyorum ben onu...

Comment by kremkaramel on 12 March 2010 at 16:00

"err bişii mümkün bu ayatta canım ağbim" desek bu salyalı slogan hayatın şaşırtıcı üslubu yanında az kalır. "bir din adamıyla öpüştüğümü" gözönüne getirirsen hayatın sotelerinde neler yaşanıyor tahmin edersin. İnsan kafasına koymaya görsün:)))

Comment by The King on 3 April 2010 at 08:32

N kadar objektif bir özeleştiri bu Vixen. Pişmanlıklarını listeye dökebilmekte güzel. Son cümleni arabesk bulmakla beraber güzel bir yazı olmuş. Gelecek senin genç adam. Bu kadar pessimist olmamalısın.

Anonymous on 21 July 2010 at 15:38

Aşk olduktan sonra hepsi eliyor.Sevgilim de aynısı söyler bana.Senden önce bir sürü kızla birlikte oldum.Ama şu an yaşlanmak isteyeceğim insanı buldum der.Tercihler farklı olabilir.Önemli olan aşkı yaşayabilmek.

Post a Comment