Gay Scene'in Icinde Olmak

19:46 / Posted by Gay Vixen /


Artıları mı daha fazla eksileri mi anlayamadığım bir konudur. Gay Scene'in içinde olsam ne kazanırım, olmazsam ne kaybederim. Birini aradığımdan ya da sevgilimden sıkıldığımdan değil. Sadece düşünüyorum, gidenler neden gidiyor? Birilerini bulmak için mi? Bunu neden sadece internetten yapmıyorlar? Yüzünün şehirdeki tüm sosyal gayler tarafından tanınması ne kadar tolere edilebilir bi yan etki? (Oraya gidenler de gay diye vicdan rahatlamak çok saçma, oraya giden seni gören ama senin görmediğin bir düşmanın da olabilir)
Gay Scene'in içinde olan ama günlük hayatta kendini gizleyenler ne derece güvende? Bir sürü gay arkadaşının olması gizli olmamaya değer mi? Gay barlarda işler nasıl yürür? İnsanlar tanıştıktan 10 dakika sonra öpüşmeye mi başlar?
ve en çok merak ettiğim şeylerden biri de biri orada benimle tanıştı diyelim ama ben hoşlanmadım nasıl kibarca onu kovabilirim yanımdan?

1 comments:

Comment by kremkaramel on 17 May 2010 at 07:14

Bu sorular sadece kafanı mı kurcalıyor, bir bilenden akıl almaya mı çalışıyorsun? Nasıl reddedeceğini söylesem gidivereceksin diye korkuyorum:))) (Bu arada ben de gitmedim hiç)

Post a Comment