Son Dans

21:27 / Posted by Gay Vixen /


Sanırım tek istediğim tatlı acısız bir ölüm. Erkek arkadaşım sevgiliyse nişanlandı. Dört yıl, koskoca dört yıl. Bana değer verdiğini düşündüm. Buraya kadarmış herhalde. Sevgilim, seni hep sevdim. Hep de seveceğim. Beşinci yılımıza 4 ay kaldı aşkım. Ama buraya kadarmış bebeğim, sen seçimini yaptın. Ben zaten aptal bi pasifim, sen biseksüel zengin yakışıklı bi aktif olarak benden her zaman daha fazla ilgi görecektin zaten. Ben her zaman aptal olandim sen her zaman benden daha iyi olan. Bu noktada yaşamanın hiçbir anlamnını göremiyorum. Belki ölürsem daha mutlu olarak yeniden doğarım bu bok gibi hayatımı düşünürsek denemeye değer, öyle değil mi aşkım? Son bir kere elini tutmak isterdim oysa, elini yüzüme sürmek onu öpmek. Once sen ve bendik, sonra sen ben ve o. Şimdi saddece sen ve o. Hikayenin sonuna geldik sanırım. Birbirinizi hep böyle sevin, mutluluklar. Ben gitmeliyim çünkü sevmeyeceksin beni. Ama son bir kez, dansa var mısın? Acı ve tutkuyla.

5 comments:

Comment by lorelai on 12 June 2010 at 23:04

vixen nasıl yani ha nasıl yani? nişanlandı mı? ağzım açık kalakaldım sadece.kimse bunu hakketmez,hele sen hiç.erkek arkadaşın bugünden sonra ne yapsa etse benim gözümde gurursuzun tekidir.önünde yalvardığı zamanları da göreceğiz. evlilik onun sandığı kadar basit bi şey değil.başka birine tutkuluyken ne yapmaya çalışıyor?

MéryhhéM on 15 June 2010 at 16:48

ß0yhfriéNdhiNé shoyhLé qhéNdhiNdhéN ßaşqha qhiMshéyhi shévhéMéz 0 ! shéN dhaha iyhiLériNé LayhıqhshıN ßu dhaLqa içiN chaNıNa qhıyhMayha dhéğér Mi qhardhu :( zaa xD

Anonymous on 15 June 2010 at 16:49

Ölüm hiçbir şeyin çözümü değil, bunu bil. Seni sadece sen kurtarabilirsin, Vixen.

Anonymous on 19 June 2010 at 13:00

hey tesadüfi oldu blogunu görmem ve ilk okuduğum yazın bu.. tek söyleyebileceğim seni çok iyi anlıyorum. zor olacak ama zamanla hafifleyecek içindeki acı.. mersinden sevgilerle..

BirGay on 27 June 2010 at 01:26

İnan bana her acı bir gün geçiyor.
Yaşadıklarına çok benzer şeyler yaşadım.. Onsuz yaşamanın hiçbir anlamı olmadığını düşündüm, ama bir şekilde hayat devam etti.. Ve bir gün karşıma öyle biri çıktı ki, bana gerçekten değer veren ve beni seven.. Şimdi o eski günleri düşününce "ne kadar aptalmışım" diyorum.. Geçmişte kalan kişi artık asla sesini duymak yüzünü görmek istemediğim biri.. ve bir yılı aşkın süredir çok mutluyum.. Emin ol, sen de aynı şeyleri yaşayacaksın ve geçmişi düşündükçe -benim gibi- ne kadar aptalca düşündüğünü göreceksin.. Aradığın ve hakettiğin mutluluğu en kısa zamanda bulman dileklerimle..
(Asla unutma ki hayattaki hiç kimse senden daha değerli değil!..)

Post a Comment