Aslinda Hepimiz Yalniz Miyiz?

18:03 / Posted by Gay Vixen /


Bugün yine eczacı arkadaşıma gittim moralim biraz bozuktu, onu anlattım. Biraz konuştuk falan. Sonra lavaboya gitmem gerekti ama telefonumu içeride unutmuştum. Geldiğimde bu resmi güzelmiş diye bi tepkiyle karşılaştım. Anlam veremedim önce sonra telefonumdan duvar kağıdıma baktığını anladım. Telefonumun karıştırılmasından nefret ettiğimi biliyorsun birbirimizin sınırlarına saygılı olmazsak nasıl arkadaş olabiliriz, dedim. Sonra konu jet hızıyla değişti ve başka taraflara geldi, ben de cinsel isteğimin son günlerde çok düştüğünü bunun passifloradan mı yoksa 4 yıllık monoton ilişkimden mi olduğunu bilmediğimi söyledim. Tabii ki passifloradandır dedi. Bunu beklemiyordum. Teşekkür ederim gerçekten çok kibardı bu dedim. Dememle birlikte ama yine de beni deneyebilirsin dedi gülerek (biri sınırlardan bahsetmiş miydi?). Bir anda surat ifadem değişti. Şaka yaptığını söyleyecek misin dedim. 5 saniye kadar bir sessizlik oldu. Tamam, şaka yapıyorum dedi ama kendimi çok yalnız hissettim. Ya yolun sonunda amacı sadece seksse? İnsanlara %100 güvenmek mümkün değil sanırım, tam tanıdığını sandığım insanlara aslında yabancı olduğumu fark ediyorum. Bu sadece ona olmuyor, başkalarına da. Arkadaşlarını bile mi tam tanıyamaz insan? Bu hayatta gerçekten hepimiz aslında yalnız mıyız?

Bir arkadaşım Amerika'ya üniversiteye gitti. Ama yılda bir iki kere gelir ve tanıdığı herkesi bir araya toplayan partiler verir. Bu yılkine bu akşam, birazdan, gidiyorum. Konsept gökyüzüymüş. Her yıl oldukça şey geçer...sıradışı.

8 comments:

Comment by The King on 12 December 2009 at 19:16

Uzun zamandır sıradışı diye tanımlayabileceğim bir organizasyona katılmadım. Senin için sevindim. Umarım keyifli geçer.

Söz konusu arkadaşa gereken ayarı vermişsin. eğer dostluğundan keyif alıyorsan bir seferlik bunu görmezden gelebilirsin. Tekrarı olursa rahatsızlık yaratabilir fikrindeyim.

Anonymous on 12 December 2009 at 19:46

Anlamsız bir yılışıklık olmuş. Sanki 4 yıldır sen onla birliktesin ve bir anda çok özel şeylerden bahsederken bu hale geliyor. Enteresan, aranızdaki bu ilişkiyi mesafeyi gözden geçirmende fayda var.

Anonymous on 12 December 2009 at 19:48

hakkaten enteresan..

bi partiye gitmeyeli de uzun süre oluyor :/ iyi eğlenceler... :)

Comment by lorelai on 12 December 2009 at 19:56

yakın arkadaşın olarak gördüğün birinin bir anda nasıl oluyorsa yavaşamaya başlaması en nefret ettiğim durum. soğuyorum sevdiğim birinden. umarım kendine gelir eczacı ama pek sanmam:(

Comment by The SummerSon on 12 December 2009 at 21:34

Bazen ben de emin olamıyorum tanıştığım kişilerin esas niyetlerinin ne olduğuna ki bu arkadaşlar arasında olunca çok daha garip oluyor.

Comment by gençbiranne on 13 December 2009 at 13:22

burda bende olmalıyım:))
benimkilerin hepsi burdaymış:))
yazının başlığına kocaman bir EVET diye cevap vermek istiyorum.
tabii ki yalnızız.nasıl geldiysek bu dünyaya öyle göçüp gidicez,yalnız yapayalnız!!!

Comment by Gay Vixen on 13 December 2009 at 19:40

The King: Aslında onu da kırmak istemiyorum ama evet biraz ayarı verdim galiba.

Katran Karası: Ama tam bilmiyorum kötü niyetli miydi sence? Yoksa masum bir şaka mı?

wakan tanka: teşekkür :)

lorelai: benim de ya. İnsanın kafası karışıyor.

The Summer Son: evet ne yazıkki.

gençbiranne: Evet, biraz da üzücü değil mi bu aslında?

Comment by gençbiranne on 13 December 2009 at 20:56

biraz mı???
kahreden çok acı bir gerçek bu!

Post a Comment