Herkese Yabanciymisim Gibi

18:29 / Posted by Gay Vixen /


Dün bir paket aldım ondan. 4 koca paket christmas kurabiyesi(pfeffernüsse) vardı içinde. En son 2 ay önce yurtdışına çıkmıştı. Türkiye’de bunları nerden bulduğu, çünkü en sevdiklerimdi, veya kime getirttiği umrumda değildi. Sadece mutlu oldum aslında daha mutlu olamazdım ve onu deli gibi özlediğimi farkettim daha fazla özleyemezdim.

İçimde yanıp tutuşan özlemle çağırıldığım akşam yemeğine gittim. 7 Kişilerdi benimle birlikte 8 oldular. 4 kız 3 erkeklerdi. Erkeklerden biriyle merhabadan öte muhabettim yoktu, diğeriyle vardı ama pek aynı dilden konuşmazdık. Bu muhabbetim olmayan arkadaş, kendisi gay, her yerde feminenlerden nefret ederim ıyy iğrenç adımızı kötülüyorlar diye dolanırdı. Ama nasıl nefret ederdi feminenlerden anlatamam. Masaya oturdum, sonra içeri biri girdi ben tanımıyordum masadakiler kalkıp kapıda hoş geldin merasimi şeklinde boynuna falan sarıldılar içimdeki moral bozukluğunun da etkisiyle pek sallamadım ben. Masada gay çiftle yalnız kalmıştım. Ve feminenlerden nefret eden arkadaşımın sevgilisi onun elini tutup, güya çaktırmadan, ona seni seviyorum kocacığım erkeğim benim dedi. O anki şokumu anlatamam. Sonra beni farkettiler, yani uzakta oturmama rağmen duyup duymama ihtimalimi. İkisi de bir an susup bana baktılar. “Ben bir şey duymadım” dedim zoraki gülümseyerek, şokla ve aynı zoraki gülümsemeyle karşılık verdiler.

Daha sonra lavaboya gittim. İki hafta önce çok üzgün bi anımda bana destek veren bi arkadaşımı gördüm birlikte bakıştık ve kendisi bana merhaba bile demedi. Hatta bir ara hafifçe gülümsedim merhaba demesine hazırlamıştım kendimi. Ama gülümsememe de karşılık vermedi. Sorun ne bilmiyorum? İnsanlar çok karışık. Lavaboya girdiğimde keşke filmlerdeki gibi bi pencere olsa da kaçabilsem burdan diye düşündüm.

6 comments:

Anonymous on 10 December 2009 at 19:41

Gay öiftle olan durumuna çok güldüm :)
Aama ait olmadığını düşündüğün bir ortamda düşünülen duyguyu bilirim. Hele birde senin yazdığı gibi arkadaşının seni görmezden gelmesi kadar acı bir şey yoktur.
Ama en zoruda kaçmak değil, geri dönüp hiç birşey olmamış gibi davranmaktır.
Sevgiyle

Comment by Nevaeh Bisexuelle on 10 December 2009 at 20:19

Insanlar cok yapay ve ikiyuzlu. Karsisinda %100 maskulen arayanlar aslinda icten ice en kadinsilardir. Heterodan biseksuele veya gaye donusen erkek arkadaslarimindan hic bir tanesi %100 maskulen aramiyor. Soyledigine katiliyorum. Insanlar rahatsiz edecek duzeyde karisik.

Comment by The SummerSon on 10 December 2009 at 21:15

İnsanları çözebilmek zaten büyük bir marifet gerektiriyor artık. Geçen dönem beraber aynı dersi aldığım bir kişi vardı, şimdi hiç tanışmamışız gibi davranıyoruz. Bu gibi durumlar çok garip geliyor bana. Bir merhaba demek veya gülümseyip selam vermek çok mu zordur?

Comment by kremkaramel on 11 December 2009 at 09:22

Hayat basit de karmaşık olan bizleriz. Yanlış zamanlara yanlış insanlar doldurup kafaya dikerek sarhoş olmak gibi bir şey.

Comment by lorelai on 11 December 2009 at 18:18

sevgilinin hediyesi harika bir hediye olmuş. seni ne kadar sevdiğini en sevdiğin kurabiyeyle göstermesi çok hoş. ve birçok hediyeden çok daha anlamlı.

bay antifeminene gelince aslında o da bizden ama kabul edemiyor:D zayıf karakterli.en sevmediğim insan tipi.

Comment by Gay Vixen on 12 December 2009 at 18:33

KatranKarası: Hiçbir şey olmamış gibi davranmak gerçekten zor.

Nevaeh: Bilmiyorum insanlar karışık gaylerse çözülemez derecede :)

The Summer Son: Al işte. Onlar her yerde.

kremkaramel: Bence de zaten öyle.

Lorelai: Tatlım teşekkür ederim, bazen çok kibar olabiliyor. Evet kesinlikle öyle, kendini tanıyıp kabullenemiyor insanlar kendilerini kandırıyorlar hayatları boyunca. Ama beni ilgilendirmez onlara iyi kandırmalar diler ve geçerim. Hatta onu da dilemem gözlerimi kaçırırım yolda görürsem :)

Post a Comment